ساخت دستگاه تولید برق از زباله

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

ساخت دستگاه تولید برق از زباله

۱,۴۲۰ بازديد

ساخت دستگاه تولید برق از زباله

رئیس  یکی از شرکتهای علمی در محوطه پژوهشی اصفهان در در زمینه موضوع تولید برق و کود از ضایعات زباله گفت: "ما ماشین ای تولید کرده ایم که می تواند بیش از سه نوع  محصول از زباله تولید کند."

حمید رضا عزیزیان گفت: "با در نظر گرفتن واقعیت که آمار زباله ها در تهران و کل کشور بالا است، ما ماشین بوجود اوردیم که می تواند آمار ازدیاد زباله را تا حد زیادی کم و به محصولات جانبی تبدیل کند .

ساخت دستگاه تولید برق از زباله

میزان تولید برق از زباله

رئیس این شرکت دانش بنیان اظهار داشت که این دستگاه می تواند با زباله ها سه نوع محصول تولید کند: می تواند کود مایع و جامد ، گازی را برای تولید برق از این زباله ها استفاده کند.

حمیدرضا عزیزیان، گفت که دستگاه تولید زباله در سه  ظرفیت ۱۰۰۰کیلو ۳۰۰۰کیلو و ۵۰۰۰ کیلو گرم طراحی شده است. او اشاره کرد که این دستگاه را می توان در بسیاری از کارخانه ها ، ادارات دولتی و غیر دولتی و سازمانها دانشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار داد.

او اظهار داشت که قصد ما استفاده از این دستگاه در حومه شهر است و می گوید: "مدل های خارجی این دستگاه تولید زباله بسیار بالا هستند، اما ما قدرت طراحی و ساخت دستگاه را داریم و میتوانیم تولید آن را چندین برابر کنیم. "

طبق بیانات مدیر این شرکت، مقصود نهایی ما ده ها و روستاها است، چرا که مزارع و دامپروری ها منبع بسیاری از زباله های کشاورزی  تر هستند که میتوانیم از آنها استفاده بهتری داشته باشیم.

حمید رضا عزیزیان در محوطه پژوهشی اصفهان، گفت که بعضی از کشورها این دستگاه را مورد استفاده قرار دادند و گفت: تا این لحضه این دستگاه آزمایش و نمونه های صنعتی آن تولید شده است و ما در سدد پیدا کردن یک سرمایه گذار برای این پروژه هستیم.

بنا به گفته مدیر شرکت دانش بنیان  ، در صورت سرمایه گذاری در این پروژه، می توان آن را در تولیدات مختلف و در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار داد.

او گفت که پس از جمع آوری زباله انها در همان منطقه، در روند انتقال زباله های بیشتر  دفن خواهد شد. سپس باکتری در زباله ها از طریق میکسر و سیستم تزریق هوا هوای ایکسری فعال می شود. این گونه از باکتریها مسئول تبدیل آشغال های تر به کود، جامد و مایع و گاز برای تولید برق است.

حمیدرضا عزیزیان تأکید کرد: "با توجه به اینکه کارخانه ها ، ادارات دولتی و غیر دولتی و سازمانها دانشگاه ها و غیره زباله های بسیاری تولید می کنند و ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان زباله در جهان هستیم، که انتظار می رود این دستگاه سودمند باشد.

مدیر شرکت دانش بنیان افزود: "زباله ها بعد از انتقال به محل مورد نظر به وسیله دستگاه زباله سوز تبدیل به فراورده های مفید برای کشاورزی و تولید برق می شوند . "

 

منبع:

ساخت دستگاه تولید برق از زباله

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.