گیاهان دارویی در کاشان

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

گیاهان دارویی در کاشان

۱,۴۵۵ بازديد

جمع آوری گیاهان دارویی در کاشان به هجده هزار تن رسید

مجید کافی زاده گفت که از آغاز سال جاری، بیش از هجده هزار تن گیاهان دارویی از پانصدوچهل هکتار از این گیاهان در شهر کاشان برداشت شده است.

کافی زاده افزود: با جمع آوری این مقدار گیاهان، صدوسی و هشت هزار تن عرقیجات گیاهی تولید شد که ارزش آنها سیصدوپنجاه میلیارد ریال میباشد.

مجید کافی زاده گفت  برداشت گیاهان دارویی موجب شده است که بیش از ۳ هزارو هشتصدوهفتاد نفر مشغول کار شوند، وی اضافه کرد: کاشان یکی از منطقه های مناسب برای کشت گیاهان دارویی مانند گل ختمی، ​​شوید، بیدمشک،ژرانیوم، بابونه، نعنا،مشک میباشد . تامین شدن کود اوره و کود های مورد نیاز می تواند به افزایش گیاهان دارویی کمک فراوانی کند

گیاهان دارویی کاشان گیاه نوش گیاهنوش گیاه دارویی

اکتشاف تجهیزات کشاورزی قانون شکن در ایلام

بنا به گفته خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: "با توجه به ازدیاد جریان تجهیزات کشاورزی، به ویژه در فصل برداشت تلفیقی است و به منظور جلوگیری از تصادفها ، تمام تیم های گشت پلیس با رانندگان این دسته از وسایل نقلیه که از قوانین ترافیک پیروی نمیکنند برخورد قانونی میشود.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد:  بعضی از رانندگان کامیون وسایل نقلیه خود را بدون علائم و تجهیزات ایمنی و تیغه های برش روی سطح جاده ها در اختیار دارند و این بسیار خطرناک است و در صورت برخورد با وسایل نقلیه، رانندگان و اشخاصی که مخالف وسایل نقلیه هستند ممکن است مجروح یا کشته شوند .

همتی زاده افزود: "همه ی ماشین آلات کشاورزی، مطابق با ماده 39 مقررات ایمنی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، برای نصب علائم هشدار دهنده، چراغ ها و چراغ های راهنمایی در سطوح جاده نیاز است.

وی در سخنان پایانی خود گفت: از آغاز سال جاری، با کمک اداره راه و ترابری، تا 500 واحد تجهیزات کشاورزی استان  راهنما و نشانه های هشدار دهنده برای افزایش ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای نصب گردید.

 

منبع :

گیاهان دارویی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.