اصلاح کمبود آهن بوسیله کلات آهن

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

اصلاح کمبود آهن بوسیله کلات آهن

۱,۴۰۰ بازديد

کود کلات چیست؟

 

چرا از فرم آهن باید استفاده می شود؟ با افزایش pH محیط در حال رشد از 6.2 ، آهن حتی اگر هنوز وجود داشته باشد در دسترس گیاه قرار می گیرد. کلاتها از نظر الکتریکی دارای مولکولهای آلی هستند که آهن را در خود نگه می دارند ، اما آهن را حتی اگر pH متوسط ​​در حال رشد زیاد باشد ، به گیاه می ریزد. براساس گفته مهندسین شرکت پالایش کود همه کلات ها به طور یکسان کار نمی کنند. براساس این انتشار ، "درک مدیریت pH برای گیاهان رشد یافته کامل" بهترین کلات برای آزادسازی آهن از بالاترین حد pH ، آهن-EDDHA است

 

کمبود آهن در گیاه ؟

 

پالایش کود علائم معمولی شامل کلروز بین دهی برگهای جدید (برگهای زرد با رگهای سبز) است. این علائم همچنین می تواند ناشی از سایر مشکلات گیاه ، کمبود ریز مغذی ها ، بیماری های ریشه ، آب زیاد و غیره باشد. بهترین راه برای اطمینان ، بررسی محصول برای بیماری ریشه گیاهان است. اگر سیستم ریشه سالم است ، پس از آن برای تأیید منبع ، رسانه ها و نمونه های بافت را برای آنالیز آزمایشگاهی ارسال کنید.

 

 

اصلاح کمبود آهن

 

اگر کمبود آهن تأیید شود ، دو دلیل احتمالی وجود دارد.

 

pH متوسط ​​در حال رشد بسیار زیاد است (بالاتر از 6.2). pH متوسط ​​در حال رشد را با تزریق اسید و / یا سوئیچ کردن به کود اسیدی با پتانسیل بالاتر اصلاح کنید.

کاربرد آهن کافی نیست. این امر با افزایش میزان کاربرد کود یا اضافه کردن سولفات آهن قابل اصلاح است ، اما اغلب استفاده از کلات آهن موثرتر است.

استفاده از کود های شیمیایی نظیر کود سوپر فسفات تریپل ، سوپر فسفات ساده ، کلات آهن ، کود اوره برای رشد درختان بسیار حیاتی می باشد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.