خواص درمانی ماری جوانا

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

خواص درمانی ماری جوانا

۱,۲۴۶ بازديد
اگرچه ماری جوانا یک داروی بسیار خطرناک است و سلولهای تغذیه ای را از بین می برد ، اما دارای خواص درمانی نیز هست. البته ، ماری جوانا بر روی افراد مبتلا به بیماری های عصبی شدید مانند پارکینسون تأثیر معجزه آسایی دارد ، اما تنها در صورت داشتن یک فرد سالم از این گیاه استفاده می کند. استفاده از آن باعث آسیب جبران ناپذیری به سیستم عصبی و سلولهای ماده خاکستری در مغز شما می شود. حشیش بسیار شبیه گزنه است و به بیش از دو متر می رسد. از دانه های گیاه برای تهیه روغن های گیاهی و خوراکی و برای تولید صابون استفاده می شود. این گیاه از زمان های بسیار قدیم به عنوان محرک و معالجه مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه در کشورهای آمریکایی و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد. در طب سنتی ، این گیاه از گیاهان مقدس نامیده می شود زیرا در معالجه برخی از بیماری ها و درد شدید و افسردگی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

اثر حشیش می تواند برای سلامتی نیز مفید و مضر باشد. به عنوان مثال ، تحقیقات نشان می دهد که می تواند به رفع برخی از مشکلات پزشکی مانند اسپاسم عضلانی و حالت تهوع کمک کند و می تواند به عنوان داروی سنتی برای درمان نام و روماتیسم مورد استفاده قرار گیرد. اما اثرات سوء آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

هنگامی که ماری جوانا به شکل سیگار مصرف می شود ، TCC موجود در آن از طریق ریه ها وارد جریان خون می شود و در بدن پخش می شود و مصرف کننده بلافاصله بعد از مصرف آن متوجه اثرات آن می شود و احساس شادی و آرامش را تجربه می کند. همچنین باعث افزایش درک حسی فرد می شود ، از جمله خندیدن بیش از حد ، رنگ های روشن و غیره. اگر ماری جوانا به صورت خوراکی یا خوراکی مصرف شود ، اثر آن تا یک ساعت به تأخیر می افتد ، زیرا از طریق دستگاه گوارش جذب و توزیع می شود. احساس ناخشنودی و بیقراری رایج است و برخی افراد ترس ، اضطراب و وحشت را گزارش می کنند.

ماریجوانا تصویر

ضررهای ماریجوانا چیست؟

ماری جوانا با نام  Cannabis sativa شناخته می شود ضررهای ماری جوانا زیاد است زیرا مغز را هدف قرار می دهد. ساختار جسم T در حشیش بسیار شبیه به آناندامید موجود در مغز انسان است و این شباهت منجر به شناسایی توسط بدن و انتقال به مغز می شود. این ماده که وظیفه کار انتقال دهنده های عصبی را بر عهده دارد ، بر قسمت های مختلفی از مغز تأثیر می گذارد که برای لذت ، تمرکز و تفکر ، ادراک و حافظه کار می کند و به دلیل شباهت آن با آناندامید ها ، عملکرد بدن و روان را مغز مختل می کند. بودن. پس از مصرف ماری جوانا ، دوپامین در بدن آزاد می شود و احساس لذت به دلیل وجود دوپامین باعث می شود افراد به این ماده معتاد نشوند و به مرور زمان به آن اعتیاد پیدا کنند.

TCC ماده اصلی در متابولیسم ذهن آگاهی (روانگردان) در ماری جوانا است. این مواد روی بعضی از گیرنده های مغز می نشینند و باعث اختلالات خلقی ، افسردگی ، ایده خودکشی ، مشکلات حافظه و ناتوانی در یادگیری می شوند. طبیعی می شود. همچنین ممکن است اعتیاد آور باشد. این ترکیب همچنین باعث تحریک اشتها و آرامش می شود و تأثیرات دیگری روی بویایی ، شنوایی و بینایی دارد. همچنین می تواند باعث خستگی شود. در برخی افراد ، ممکن است پرخاشگری را کاهش دهد.

محققان در حال بررسی مزایای احتمالی کانابینوئیدها برای درمان انواع شرایط سلامتی بودند. این موارد شامل بیماری خود ایمنی ، التهاب ، درد ، اختلالات تشنج ، اختلالات روانپزشکی و اختلالات مصرف مواد است.

عوارض ماریجوانا و 4 گام موثر برای ترک ماریجوانا

ماری جوانا نوعی ماده ی مخدر اعتیاد آور و پرمصرف است که عوارض جبران ناپذیری در مصرف کننده ایجاد می کند. اگر بدنبال ترک ماری جوانا هستید، در این مطلب با ما همراه باشید. در اینجا راهکارهای مفیدی برای ترک ماری جوانا آورده شده است اما قبل از آن بهتر است کمی با این ماده ی مخدر و عوارض بلند مدت و کوتاه مدت آن آشنا شوید.

ماریجوانا

ماری جوانا چیست؟

ماری جوانا که با نام های علف، گل و گراس هم شناخته می شود، از برگ و گل گیاه شاهدانه بدست می آید. این گیاه برای تولید ماری جوانا کشت، برداشت و خشک می شود. تتراهیدروکانابینول (THC) یک ماده شیمیایی طبیعی در گیاه است که هیپوکامپ (مرکز یادگیری مغز) و قشر جلوی مغز را تغییر می دهد و عوارض جبران ناپذیری ایجاد می کند. به عبارت دیگر، تتراهیدروکانابینول می تواند احساسات، رفتار، عملکرد و تفکر مصرف کننده را تغییر دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.