آتش سوزی های متعدد در مزارع کشور

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

آتش سوزی های متعدد در مزارع کشور

۱,۴۴۲ بازديد

آتش سوزی های متعدد در مزارع کشور

علی ابراهیم نژاد، در مصاحبه ای با ایرنا در روز دوشنبه گفت: "آتش سوزی در بعد از ظهر روز یکشنبه و در مناطق دور افتاده روستاهای چالخاماز گل سلیمان آباد رخ داد." ابراهیم نژاد افزود: "بعد از تحقیق کامل جهاد کشاورزی و کارشناسان مدیریت در استان میاندوآب، معلوم شد که پنجاه هکتار گندم از روستای چالخاماز وگل سلیمان آباد سوخته است.

آتش سوزی های متعدد در مزارع کشور

وی گفت که دلیل آتش سوزی ناشناخته بود و آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی میاندوآب،گل سلیمان آباد و باروق و همچنین مردم پس از صدوبیست دقیقه مهار شد.

با بالارفتن دمای هوا و زیاد شدن تراکم گیاهان به دلیل فصل بارانی و از جهت دیگر بی توجهی مردم سبب آتش سوزی های متعدد در باغ های گندم در منطقه شد. او خاطر نشان کرد که چهل و پنج هکتار زمین هایی که با آب باران آبیاری میشوندو پنج هکتار زمین های گندم که آبیاری شده بودند در این حادثه در اثر آتش سوزی سوخت.
اوگفت علت افزایش زمان برای خاموش کردن آتش، باد بود که باعث پراکنده شدن آتش در همه جای زمین های کشاورزی شد.در منطقه باروق هفتادودو روستا وجود دارد که نیمی از جمعیت این روستاها به کشاورزی مشغول میباشند.

در هفته گذشته بالاتر از ۵ هکتار زمین های گندم از روستای نادرگلی در ناحیه Miandoab به علت های مختلفی و نامشخصی سوخته بود.

سازمان منابع طبیعی شهرستان از مردم تقاضا کرد زباله های شیشه و پلاستیکی خود را در طبیعت رهانکنند زیرا مانند عدسی عمل کرده و باعث آتش سوزی در طبیعت میشود .

برای دریافت اطلاعات کود روی لینک بزنید

 

آتش سوزی های متعدد در مزارع کشور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.