سرمایه گذاری تولید کود سوپر فسفات ساده و تریپل

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

سرمایه گذاری تولید کود سوپر فسفات ساده و تریپل

۱,۴۲۷ بازديد

سرمایه گذاری مطمئن در بخش تولید کود فسفاته

یک کارخانه غیر فعال تولید کود سوپر فسفات (ساده ، تریپل به همراه خط تولید اسید فسفریک) در اطراف تهران واقع شده است که نیاز به یک سرمایه گذاری دارد.این کارخانه شامل تجهیزات و تیم تخصصی تولید می باشد حتی سود سرمایه گذاری در این بخش تضمینی است.

هر شخصی یا شرکتی که تمایل به سرمایه گذاری در این بخش را دارد می تواند با شماره زیر تماس حاصل فرماید :

09130025744

مهندس لسان

کارخانه تولید کود فسفات

در صفحه بیشتر سعی می شود در مورد روش های تولید و یا راه اندازی خط تولید انواع کودهای فسفاته صحبت شود و کمتر در مورد اثرات کودهای فسفاته روی گیاهان بحث شود زیرا در مقاله قبلی در مورد تاثیرات کود سوپر فسفات تریپل ، کود سوپر فسفات ساده و دی آمونیوم فسفات توضیحات تخصصی تر داده شده است .

راه اندازی خط تولید کود فسفات

برای راه اندازی خط تولید کود فسفاته ابتدا باید میزان دقیق تولید مشخص شود و بعد اقدام به این کار شود زیرا در صورتی که در آینده تمایل داشته باشید که تولید را افزایش دهید به ناچار قسمتی از تجهیزات باید عوض شود و این هزینه هنگفتی را به شما تحمیل خواهد کرد .

روش تولید کود فسفات و یا روش تولید سوپر فسفات تریپل

در کل تولید کودها فسفاته سخت نیست ولی در کنار سادگی علمی ، پیچیدگی های خودش را دارد معمولا روش تولید کودهای فسفاته در هر کجایی یکسان می باشد و در فرایند از روش های متفاوت استفاده می شود ، برای مثال در اکثر کارخانه های تولید سوپر فسفات ، تولید اسید فسفریک صورت نمی گیرد این اسید بیرون از کارخانه تهیه می شود . ولی کارخانه های مجهز تر میتواند این اسید را خود تولید کنند .

خط تولید کود سوپر فسفات تریپل و ساده کارخانه تولید سرمایه گذاری روش تولید

کارخانه تولید سوپر فسفات تریپل

مراحل تولید کود سوپر فسفات تریپل شامل 1- استخراج سنگ معدنی فسفر 2 – تولید اسید فسفریک 3- تهیه اسید سولفوریک

راه اندازی خط تولید سوپر فسفات تریپل

بر اثر تغییرات شیمیایی بین اسید فسفریک و سنگ فسفات کود سوپر فسفات تریپل ساخته میشود که 44 تا 52 درصد پنتا اکسید فسفر و 18 تا 32 درصد فسفر محلول در آب می باشد.

خط تولید کود شیمیایی فسفاته

عنصر فسفر با مواد آلی و عناصر شیمیایی دیگر که در خاک موجود است واکنش پذیری بسیار زیادی دارد، بدلیل این موضوع توصیه می شود همیشه این کود را در زیر خاک بصورت عمقی و نزدیک ریشه های درختان قرار داده شود .

خط تولید کود شیمیایی سوپر فسفات تریپل

در خط تولید کود سوپر فسفات تجهیزات مختلفی کار شده است این دستگاهها شامل : دستگاه گرانول ساز ، راکتور ، دستگاه خشک کن و کار می شود .

سرمایه گذاری در تولید کود سوپر فسفات ساده

خط تولید کود سوپر فسفات ساده و روش تولید آن کاملا دستگاهها و یا تجهیزات تولید این کود مشابه تولید کود سوپر فسفات تریپل است ، سرمایه گذاری در این بخش تقریبا مشابه تولید کود سوپر فسفات تریپل است.

دانلود طرح توجیهی کود سوپرفسفات تریپل و ساده 1

لینک دانلود طرح توجیهی تولید کود سوپر فسفات تریپل 1

دانلود طرح توجیهی تولید کود ﺳﻮﭘﺮ ﻓﺴﻔﺎت ساده و تریپل 2

لینک دانلود طرح توجیهی تولید کود سوپر فسفات تریپل 2

 

برای سرمایه گذاری برای یک کارخانه غیر فعال تولید کود سوپر فسفات واقع در اطراف تهران می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

09130025744

مهندس لسان

 

منبع :
سرمایه گذاری تولید کود سوپر فسفات ساده و تریپل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.