در منزل چه درختانی بکاریم ؟

وبلاگ خبری شرکت پالایش کود اخبار مربوط به کشاورزی و باغداری و معرفی بهترین نهاده های کشاورزی

در منزل چه درختانی بکاریم ؟

۱,۲۹۹ بازديد
درختان مناسب برای ویلاها
درختان نه تنها زیبا هستند بلکه با سایه ای که ایجاد می کنند باعث خنک کردن خانه یا باغ و باغ می شوند. درختان با افزایش میزان سایه در باغ ، رشد سایر درختان و گیاهان در باغ را تعیین می کنند. و آنها می توانند زیبایی حیاط خلوت و میزان نور را کنترل کنند. بنابراین مهم است که درخت مناسبی را برای کاشت در نظر بگیرید. با این وجود کود مناسبمی تواند برای رشد این درختان بسیار مهم باشد.
درختان خانگی
 
انواع درختان مناسب برای حیاط خلوت را معرفی کنید
خرمالو
خرمالو بهترین درخت میوه برای کاشت در باغ است. بهترین آب و هوا برای کاشت و پرورش این درخت آب و هوای تقریبا گرمسیری است. خرمالو ، از جمله میوه های نیمه گرمسیری ، به آبیاری متوسط ​​نیاز دارد. آنها به دلیل گرمای زیاد در تابستان به آب بیشتری احتیاج دارند.
زیتون تلخ
این درخت یکی از درختانی است که سایه خوبی دارد. گلهای بنفش آن در بهار و مه شکوفه می گیرند و جلوه زیبایی به درخت و باغ می بخشند. زیتون های تلخ تولید شده در تابستان بسیار شبیه به زیتون ها هستند اما سمی و تلخ هستند و برای مدت طولانی دوام می آورند ، تا پاییز و زمستان.
زیتون تلخ به رطوبت زیادی احتیاج ندارد و خشکی و گرما را به خوبی تحمل می کند. خاک شنی عمیق و خشک برای این درخت مناسب است و برای آب و هوای خشک و نیمه خشک بسیار عالی است.
کاج
این درخت بیشتر برای ایجاد فضاهای سبز در پارک ها و جنگل های دست ساز استفاده می شود. درخت کاج از نظر نوع خاک بسیار حساس نیست و در هر خاک مانند ماسه ، خاک رس به خوبی رشد کرده و آبرسانی کاج کم است. اصولاً ، یک بار در هفته آب کافی برای درخت وجود دارد
اقاقیا
درخت اقاقیا شاخه های آویزان دارد که در فصول مختلف مانند تابستان و بهار ، گل های صورتی و سفید تولید می کند. درخت اقاقیا در برابر خشکسالی ، آلودگی خاک و شوری آب بسیار مقاوم است و مناسب ترین گیاه برای سایه در حیاط است.
سرو
سرو یک درخت همیشه سبز و زینتی است که به آب کمی نیاز دارد. و در برابر هوای خشک بسیار مقاوم است. خاک رس شنی برای رشد سرو بسیار عالی است. در آب و هوای خشک و نیمه خشک به خوبی تحمل می شود ، و مقدار کمی از کود فوق العاده سوپر فسفات ساده برای این درخت کافی است و سرماخوردگی را تا 15 درجه زیر صفر تحمل می کند. به نور زیادی احتیاج دارد و کاشت این درخت باعث کاهش فرسایش خاک می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.